Banner 5
Корзина пуста

Служение поколениям - Біблійний урок "Боже творіння дивне"

Біблійний урок "Боже творіння дивне"

(урок для дітей 3-5 років)

Біблійна історія: Створення світу ( Буття 1:1-31)

 

Пам’ятний вірш: «На початку Бог створив Небо та землю.» (Бут. 1:1)

Біблійна істина: Все, що Бог створив, дуже добре.

Мета:

  • розповісти діткам про процес творіння світу;
  • показати діткам, що Бог піклувався про нас, коли створював все;
  • виховати бережне і дружнє ставлення до всього, що створив Бог.

Хід уроку:

Відносини

Час: 2-5 хвилин

Привітайте дітей, проведіть гру на знайомство для встановлення дружніх відносин у класі.

Молитва

Час: 2 хвилини

Почніть урок з молитви. Подякуйте Богові за Його дивовижне творіння, за всіх хлопчиків та дівчаток, які прийшли до вас на урок.

Досвід

Час: 10-15 хв.

Варіант 1.

Принесіть на урок якусь тваринку чи квітку. Дайте кожній дитині погратися з тваринкою, або вдихнути аромат квітки.

Обговоріть:

  1. Тобі сподобалася тваринка (квітка)?
  2. Тобі приємно було погратися з тваринкою (вдихати приємний аромат квітки)?
  3. Які тваринки (квітки) ти ще знаєш, або можливо вони є у тебе вдома?

Варіант 2:

Вийдіть з дітьми на вулицю, зробіть коротеньку прогулянку чи екскурсію. Покажіть їм дерева, квіти, які ростуть навколо, травичку. Також, на небі хмаринки, сонечко. Можливо побачите, якусь тваринку, чи птаха в небі, або на дереві. Дайте дітям можливість декілька хвилин роздивитися на все Боже творіння.

Обговоріть:

  1. Тобі подобаються ці дерева, квітки, а пташка, яка літає там в небі, чи голуби, які воркочуть?
  2. Ти любиш, коли сонечко гріє, на дворі тепло і ви можете купатися?
  3. Вам цікаво дивитися на маленьких котеняток, чи собачок?

А тепер, діти, давайте ми з вами зайдемо в клас і дізнаємося звідки ж взялося все, що нас оточує: дерева, квітки, сонечко, хмаринки, ти і я.

Варіант 3:

Можна принести на урок овочі і фрукти, і зіграти з дітьми в гру «відгадай на смак». Краще взяти знайомі всім діткам фрукти, наприклад: яблука, персик, банан, апельсин, сливу; овочі-моркву. Порізати все на кусочки, скласти на тарілку. Діти по черзі підходять, ви зав’язуєте їм очі і даєте куштувати овочі і фрукти, діти повинні відгадати на смак. Так зробити з усіма дітками. Якщо залишаться овочі і фрукти в кінці уроку можна роздати діткам з’їсти.

Обговоріть:

  1. А який фрукт тобі найбільше сподобався?
  2. Дівайте разом перерахуємо фрукти, я ви щойно куштували.
  3. А чому у кожного фрукта свій власний і неповторний смак?

А тепер давайте дізнаємося звідки все це з’явилося, всі ці фрукти і овочі і все, що нас оточує.

Істина (вивчення біблійної історії)

Час: 15 хвилин.

Матеріали:

  • Біблія;
  • картон білого і чорного кольору;
  • ножиці;
  • картинки із зображенням моря, різних тварин, звірів, птахів, рослин, людини;
  • клей;

Виріжте з чорного і білого картону круг. Чорний круг прикріпіть на дошку. Під час розповіді, доклеюйте на картон все, про що будете розповідати. В кінці повинна вийти красива картина нашої Землі з усім, що Бог створив.

Подивися на оцей чорний круг, тобі подобається? Дайте можливість всім діткам відповісти. І мені теж не подобається, все дуже чорне.

Уяви собі, що на початку і на нашій планеті, планета - це місце на якому ми живемо, і називається Земля теж було так темно і сиро. На ній нічого не було.

Тоді Бог захотів створити, щось красиве. Він сказав нехай станеться світло. І раптом сталося світло. (наклейте на чорний картон білий). І Земля вже не була такою чорною. (прочитайте Бут. 1:1-8)

Подивився Бог, побачив, що вже краще, але багато чого не вистачає.

Сказав Бог: нехай на Землі будуть ріки, озера, моря, океани, і нехай буде суходіл, тобто суха земля. І так сталося. Про це ми читаємо в Біблії (прочитайте Бут. 1:9-12). Також, Бог створив різні росли, дерева, з яких ти їси смачні плоди, різні овочі. Це все для тебе.

Подивився Бог, і все добре, але і ще не все. Бог сказав і на небі засяяло сонечко, яке світить нам в день і гріє нас, з’явилися зірочки і місяць, які світять нам вночі. с

Красиво правда, але чогось не вистачає, як ти думаєш чого?

Давайте зараз дізнаємося, що ще Бог створив для тебе і для мене, для нашого задоволення.

Далі Бог захотів і створив: різних тваринок (собачок, корів, звірів, лева, слона, тигра, вовка тощо). В небі почали літати пташки, в ріках і морях рибки. Це записано в кн. Буття 1: 19-25. О тепер мабуть все. Чи ні? Так! Нема того, хто б за цим всім дивився. І кого ж? Так, людини.

І створив Бог людину чоловіка і жінку: Адама і Єву! І Адаму і Єві було там дуже добре, адже там було все, що потрібно людині. (Прочитайте Бут. 1: 26-27) Бог створив весь Світ, і людей и тварин, про це ми щойно прочитали в Біблії, а все, що в ній написано - правда. Тому, все що створив Бог - це все для тебе і для мене. Тож бережи все, що тебе оточує, бо все, що ти бачиш, створив наш Господь. Бо всі ми створені за образом та подобою Божою, а Він Святий, Він ніколи не робить поганих речей.

Обговорення

Час: 10 хвилин.

  1. Що було на самому початку на нашій Землі?
  2. Хто створив все, що тебе оточує?
  3. Для кого Бог це все створив?
  4. Давайте пригадаємо, що Бог створив для кожного із нас.
  5. Як ти повинен ставитися до всього, що тебе оточує?

Відгук

Час: 10 хвилин.

Вирізати з журналів, або намалювати звірів, тваринок, пташок і їжу. Квітки, дерева ,воду, лопатку, грабельки. Запитайте діток, як вони можуть піклуватися про тваринок, про звірів, про пташок, про дерева, квіти. Нехай покладуть їжу до тварин, птахів, звірів, а до дерев і квітів – воду, лопатку, грабельки. Дайте можливість їм самим це зробити, але якщо потрібно допоможіть.

Цю поробку дайте дітям до дому. Напищіть на ній "Все, що Бог створив, дуже добре." Хай вона спонукає учнів пам'ятати про вірне відношення до створіння, а батькам нагадує дякувати з дітьми про помічане створіння і можливість турбуватись про нього.

Попросіть вдома також зробити щось корисне для навколишнього середовища. Наприклад:

Нагодувати пташок, коли підуть гуляти з батьками, чи якусь тваринку. Полити вдома з мамою квітку, чи позбирати мусор на дворі.

А на наступному уроці нехай кожен поділиться тим, хто що зробив.

Підсумок уроку

Помоліться разом і подякуйте Богові за все, що Він створив для нас, і попросіть, щоб Він допоміг цінити і берегти все, що нас оточує!