Banner 4
Корзина пуста

Служение поколениям - Створення світу. Бог створив небо та землю.

Створення світу. Бог створив небо та землю.

(урок для дітей 1-3 років)

Біблійна історія: Бут. 1:1. Створення неба і землі

 

Біблійна істина: Бог з любові до нас створив небо та землю.

Мета: Показати, щоБог з любові до нас створив небо та землю та спонукати до вдячності.

Пам'ятний вірш: Бут.1:1 «На початку Бог створив небо та землю»

Додаткові засоби:

  • пісня «Біблію читай кожен день»;
  • гра «Високо-низько»;
  • гра «Небо і земля»;
  • пісня «Хто сотворив?»;
  • гра «Хто де є?»;
  • пісня «Мій Бог такий сильний»;
  • пісня «Дякуємо!».

Обладнання уроку:

  • маленький розпилювач води;
  • конфетті (можна виготовити за допомогою дироколу та білого паперу);
  • гелева кулька, або китайський ліхтарик;
  • земля у горщику (на наступних уроках посадимо зернятко);
  • вологі серветки (очистити рученята від землі);
  • горщик з квітами;
  • Біблія з ілюстраціями;
  • аудіо та відео програвач;
  • ілюстрації (сонячне небо, похмуре, захід сонця, нічне небо), абовідео «Небо і земля»;
  • набіркольорового паперу;
  • іграшкові пташки, літачки, або картинки;
  • білі аркуші, по половинці аркуша голубого та коричневого паперу (для кожної дитини);
  • клей;
  • вирізані для кожного учня заготовки;
  • подарунки (повітряні кульки для кожної дитини).

Молитовний роздум вчителя

Згадайте, коли ви востаннє торкалися землі босими ногами, коли споглядали небо. Знайдіть хвилинку, торкніться землі, помилуйтеся блакитним небом, хмарами, порахуйте зорі уночі.

Бут.1:1 «На початку Бог створив небо та землю»

(Від Матвія 6:9-13) «Ви ж моліться отак: Отче наш, що єси на небесах! Нехай святиться Ім'я Твоє, нехай прийде Царство Твоє, нехай буде воля Твоя, як на небі, так і на землі. Хліба нашого насущного дай нам сьогодні. І прости нам провини наші, як і ми прощаємо винуватцям нашим. І не введи нас у випробовування, але визволи нас від лукавого. Бо Твоє є царство, і сила, і слава навіки. Амінь».

Господи, дякую Тобі, що Ти з любові до мене створив небо та землю. Дякую, що Ти так чудово все створив і упорядкував для нас. Поможи мені виконувати Твою небесну волю тут на землі, щоб прославлялося Твоє святе ім'я. Благослови землю, яку Ти дав нам, щоб ми могли споживати її плоди, могли бути гідними господарями на цій землі та мали мирне небо над головою. Слава Тобі!

Хід уроку:

СТОСУНКИ

Час: 5-7 хвилин

Привітайте дітей та батьків у класі. Підійдіть до кожної дитини та погладьте по голівці зі словами: «Як чудово, що Миколка сьогодні з нами. Я і Бог (вказуємо на небо), і всі діти дуже раді бачити Тебе».

Прославлення

Заспівайте з дітьми пісні вивчені на попередніх уроках.

Молитва

Господи Боже наш, дякую Тобі за усіх діток та їх батьків, що прийшли сьогодні до церкви. Благослови нас усіх! Амінь.

Пісня «Біблію читай кожен день»(з рухами)

Біблію читай кожен день,

Молись Христу! — 2 р.

Біблію читай кожен день,

Якщо хочеш зрости.-3 р.

Біблію читай кожен день,

Якщо хочеш зрости!

 

ДОСВІД

Час: 10 хвилин

Порада вчителю:

Допоможіть діткам закцентувати свою увагу

на прекрасному творінні Божому: небі і землі,

відчути Божу велич і любов.

I варіант

Якщо є можливість вийдіть з дітьми на подвір'я, або проведіть досвід перед початком уроку при зустрічі з дітьми та їх батьками.

Необхідні матеріали:

1гелева кулька, можна для кожної дитини, або 1 «китайський ліхтарик».

Подивитися на небо, подивитися на землю.Опишіть дітям, що видно на небі (хмарки, сонечко, пташки, літаки), що відбувається на землі (люди ходять, тваринки бігають, травичка росте).Нехай діти відчують землю на дотик, запах.

Гра «Високо-низько»

  • небо високо – руки догори
  • земля низько – нахиляємось до землі

Запустіть у небо гелеву кульку, або китайський ліхтарик.

Необхідні матеріали:

  • земля у горщику
  • горщик з квітами
  • вологі серветки

II варіант:

Запропонуйте дітям поглянути у вікно, на небо, на землю. Опишіть дітям,що видно на небі (хмарки, сонечко, пташки, літаки), що відбувається на землі (люди ходять, тваринки бігають, травичка росте). У класі дозвольте дітям відчути землю на дотик (принесіть у горщику, опісля помийте дітям руки з милом, чи повитирайте вологими серветками). Покажіть вазон з квітами і поясніть, що квіточки ростуть в землі.

Продовження в класі:

Необхідні матеріали:

  • маленький розпилювач води
  • конфетті (можна виготовити за допомогою дироколу та білого паперу)

Що влітку падає з неба, коли сонечко ховається за хмарки?
Дощик (бажаючі можуть підставити рученята під імпровізований дощик через маленький розпилювач води)

Що зимою, падає з неба?
Сніжок (використайте біле конфетті для асоціацій зі снігом)

Нагадайте, що Бог живе в небі (пальчик догори) і серці (руку на серце).
Разом з дітьми помахайте Богу в небі ручкою, потупайте по землі ніжками, по можливості торкніться землі руками.

Пограйте у гру «Небо і земля»

Учитель:

«Небо»- усі підстрибують з піднятими до

гори руками і дивляться вгору.

«Земля» - усі тупотять ніжками.

У класі дозвольте дітям відчути землю на дотик

(принесіть у горщику, опісля помийте дітям руки з милом, чи повитирайте вологими серветками). Покажіть вазон з квітами і поясніть, що квіточки ростуть в землі.

Вчитель: Сьогодні, з Божої книги Біблії, ми з вами дізнаємося звідки взялися небо і земля.

ІСТИНА (ВИВЧЕННЯ БІБЛІЙНОЇ ІСТОРІЇ)

Час: 10-15 хвилин

Необхідні матеріали:

  • Біблія з ілюстраціями
  • ілюстрації (сонячне небо, похмуре,

захід сонця, нічне небо), абовідео «Небо і земля»;

  • набіркольорового паперу;
  • іграшкові пташки, літачки, або картинки, машинки, звірі.

Розповідь вчителя ілюструємо за допомогою малюнків, або відео “Небо і земля» та аркушів кольорового паперу: синій,коричневий, жовтий, білий, сірий, оранжевий, рожевий, фіолетовий.

Показуємо дітям гарну кольорову Біблію і зачитуємо: Бут.1:1 “На початку Бог створив небо (вішаємо на дошку синій аркуш) та землю (вішаємо на дошку коричневий аркуш)”.

Підійдіть до кожної дитини, погладьте по голівці зі словами:”Бог дуже любить Тебе і створив для Тебе небо і землю!”

Вчитель: Небо вдень буває синє (малюнок сонячне небо з білими хмарками), світить сонечко (жовтий аркуш), пливуть хмарки (білий аркуш). Так створив Бог для нас, бо дуже нас любить.

Коли хмар багато – небо стає сірим (малюнок сіре небо, сірий аркуш). Так створив Бог для нас, бо дуже нас любить.

Бог ввечері міняє колір неба (показуємо захід сонця, оранжевий, рожевий, фіолетовий аркуші). Так створив Бог для нас, бо дуже нас любить.

Вночі дітки йдуть спатки (долоньки під щічку), небо темніє. Так створив Бог, щоб дітки міцно спали. Вночі на небі сяє місяць і зірки (малюнок нічного неба, чорний аркуш). Так створив Бог для нас, бо дуже нас любить.

Повторюємо розповідь вказуючи на кольори.

Називаємо кольори і вказуємо на них.

По небу літають пташки, літаки (показуємо іграшки, чи картинки). Так створив Бог для нас, бо дуже нас любить.

По землі люди ходять, стрибають, машини їздять, звірі бігають, будинки стоять (показуємо іграшки,чи картинки). На землі ростуть дерева, квіти, трава, кущі. Так створив Бог для нас, бо дуже нас любить.

ОБГОВОРЕННЯ

Час: 20 хвилин

Хто сотворив небо і землю?
(Бог! (пальчик догори))

Кого Бог дуже любить? (Бог дуже любить нас! (обіймаємо себе руками)).
Що створив Бог? (Небо! (руки догори) і Землю! (нахиляємося вниз)).
Для кого Бог створив небо і землю? (Для мене! (показуємо на себе) і тебе (вказуємо долонею на сусіда))
ДеБог живе? (На небі! (пальчик догори) і в серці (руку на серце)).
Де небо?(пальчик догори)
Де земля?(нахиляємося до землі)
Що по небі літає? (По небу літають пташки, літаки! (махаємо руками, мов крилами, відтворюємо звук мотору літака)
Що влітку падає з неба, коли сонечко ховається за хмарки? (Дощик! (дітки пальчиками рук проводять зверху вниз)).
Хто створив землю? (Бог! (пальчик догори)).
Хто стрибає по землі? (Я! (діти стрибають)).
Хто бігає по землі? (Я! (біжимо у класі по колу)).
Що росте в землі? (Високі дерева! (підіймаємо ручки догори і нахиляємось вправо та вліво)).
Чому Бог створив небо для нас? (Бо Бог нас дуже любить! (обіймаємо себе руками)).
Чому Бог створив землю для нас? (Бо Бог нас дуже любить! (обіймаємо себе руками)).

Пісня «Хто сотворив?»

Хто сотворив?

Небо і землю – 3 р.

Наш Господь!

Хто дуже любить?

Тебе і мене – 3р.

Наш Господь!

Гра: «Хто де є?»

  • Де літають пташки? (руки догори)
  • Де є дітки? (тупаємо ніжками)
  • Де є хмарки? (руки догори)
  • Де ростуть дерева? (тупаємо ніжками)
  • Де є котики? (тупаємо ніжками)
  • Де є сонечко? (руки догори)
  • Де є собачки? (тупаємо ніжками)
  • Де є місяць? (руки догори)
  • Де є машини? (тупаємо ніжками)
  • Де є зірки? (руки догори)
  • Де ростуть квітки? (тупаємо ніжками)

Підсумок

Бог живе в небі (пальчик догори) і серці (руку на серце).

Бог дуже любить нас (обіймаємо себе руками) і створив для нас небо (руки догори) і землю! (нахиляємося вниз)”

ВІДГУК

Час: 10 хвилин

Давайте прославимо піснею, нашого могутнього Бога, що створив для нас небо і землю і дуже нас любить. Хто хоче прославляти Бога?

Пісня: «Мій Бог такий сильний»

Мій Бог такий сильний, великий, могутній!

Все може зробити мій Бог! Амінь.

Він небо створив і землю створив!

Все може зробити мій Бог! Амінь.

Хто хоче подякувати Богу за Його любов, за землю, по якій можемо стрибати, за гарне небо? Давайте подякуємо піснею!

Пісня «Дякуємо!»

Дякуємо!- 6 р.

Алилуя!

Молитва

Слава Тобі, Господь, дякую Тобі за небо і землю, які Ти дав нам, бо дуже любиш нас.

Творчість

Необхідні матеріали:

  • білі аркуші, по половинці аркуша голубого та коричневого паперу (для кожної дитини);
  • клей;
  • вирізані для кожного учня заготовки: сонце, хмарка, місяць, зорі, пташка, літак, травичка, квітка, дерево, хлопчик, дівчинка, хатка, машина, песик, котик.

Роздаємо дітям білі аркуші, та по половині аркушів кольорового паперу: голубий – приклеюємо зверху, це – небо, коричневий – внизу, це – земля.

Попередньо вирізаємо для дітей заготовки та пам?ятний вірш.

Завданням для дітей є вірно розташувати предмети і приклеїти: що на небі, а що на землі. Допомагаємо дітям приклеїти також пам?ятний вірш.

Ви можете роздати кожній дитині по дві кульки: повітряну та гелеву. Запропонуйте дітям разом з батьками після уроку на вулиці подякувати Богу за подарунок - небо і землю і в подарунок Господу відпустити в небо гелеву кульку.

Наприкінці уроку подаруйте кожній дитині повітряну кульку.

Звернення до батьків

У Біблії читаємо:Бут.1:1 “На початку Бог створив небо та землю”.

Нагадуйте своїй дитині про те, що Бог з любові до нас створив небо та землю і ми вдячні Йому за це. Щодня після молитви повторюйте з дитиною:

Бог живе в небі (пальчик догори) і серці (руку на серце).

Бог дуже любить нас (обіймаємо себе руками) і створив для нас небо (руки догори) і землю! (нахиляємося вниз)