Banner 4
Корзина пуста

Служение поколениям - Біблійний урок "Бог знає мене"

Біблійний урок "Бог знає мене"

(урок для дітей 1-3 років)

Біблійна історія: 1 Самуїлова 3:1-11 «Покликання Самуїла»

Мета:

  • Бог знає мене по імені

Обладнання уроку:

  • Біблія;
  • Бейджи для кожної дитини;
  • лялька «Самуїл»;
  • аудіо\відео програвач;
  • саморобка.

1 варіант:

  • Polaroid;
  • заготовки для фото-рамок;
  • нитка, або шнурочок;
  • аркуші (для кожної дитини)

2 варіант:

  • автопортрет«Ось я!»
  • кольорові олівці
  • аркуші (для кожної дитини)

Додаткові засоби:

  • пісня «Чи ти знаєш?»
  • пісня «Кого Господь любить?»
  • пісня «Ім?ям твоїм кличе Ісус»
  • пісня «Бог любить діток, Алілуя»
  • пісня «Дякуємо»
  • молитва-пісня перед їжею «Благослови, Боже!»

Молитовний роздум учителя

1. А отрок Самуїл служив Господеві при Ілії. А Господнє слово було рідке за тих днів, видіння не було часте.

2. І сталося того дня, коли Ілій лежав на своєму місці, а очі його стали затемнятися, він не міг бачити,

3. і поки Божий світильник ще не погас, а Самуїл лежав у Господньому храмі, там, де Божий ковчег,

4. то покликав Господь до Самуїла: Самуїле, Самуїле! А він відказав: Ось я!

5. І побіг він до Ілія та й сказав: Ось я, бо ти кликав мене. А той відказав: Я не кликав .Вернися, лягай. І він пішов і ліг.

6. А Господь далі покликав: Самуїле, Самуїле! І встав Самуїл, і пішов до Ілія та й сказав: Ось я, бо ти кликав мене. А той відказав: Не кликав я, сину мій. Вернися, лягай.

7. А Самуїл ще не пізнав голосу Господа, і ще не відкрилося йому Господнє слово.

8. А Господь далі покликав Самуїла третій раз. І він устав, і пішов до Ілія та й сказав: Ось я, бо ти кликав мене. І зрозумів Ілій, що то Господь кличе отрока.

9. І сказав Ілій до Самуїла: Іди, лягай. І якщо знову покличе тебе, то скажеш: Говори, Господи, бо раб Твій слухає Тебе! І пішов Самуїл, та й ліг на своє місце.

10. І ввійшов Господь, і став, і покликав, як перед тим: Самуїле, Самуїле! А Самуїл відказав: Говори, Господи, бо раб Твій слухає!

11. І сказав Господь до Самуїла: Ось Я зроблю таку річ серед Ізраїля, що в кожного, хто почує про неї, задзвенить в обох вухах його.

(1 Самуїлова 3:1-11)

…любить тебе Господь, Бог твій. (Повт.23:6б)

Воротар відчиняє йому, і його голосу слухають вівці; і свої вівці він кличе по йменню, і випроваджує їх. (Iван.10:3)

І дам тобі скарби, що в темряві, та багатства заховані, щоб пізнав ти, що Я то Господь, Який кличе тебе за йменням твоїм, Бог Ізраїлів, (Iс.45:3)

Як Отець полюбив Мене, так і Я полюбив вас. Перебувайте в любові Моїй! (Iван.15:9)

А Бог доводить Свою любов до нас тим, що Христос умер за нас, коли ми були ще грішниками. (Рим.5:8)

Пригадайте ті моменти вашого життя, коли ви особливо відчували Божу любов. Подякуйте Господу за те, що він створив вас і покликав по імені у Своє царство. Подякуйте щиро за все, що Бог зробив у вашому житті. Амінь.

Хід уроку

СТОСУНКИ

Час: 5-7 хвилин

  • Необхідні матеріали:

Бейджи для кожної дитини;

Допоможіть дітям відчули атмосферу прийняття і важливість кожної дитини у класі. Познайомтесь з дітьми та батьками. Прикріпіть кожній дитині бейдж з її іменем. Станьте у коло, та заспівайте пісню «Чи ти знаєш?»

Пісня «Чи Ти знаєш?»

Чи ти знаєш, що в нас є Василько? – 3 р. (щоразу називаємо ім?я іншої дитини)

В нім проживає Святий Дух!

Повний сили, подяки і хвали – 3р.

В нім проживає Святий Дух!

ДОСВІД

Час: 10 хвилин

Порада для вчителя:

  • Створіть відчуття прийняття та перебування в любові Божій.
  • Запевніть, що Бог знає кожного по імені і дуже любить.

Підійдіть до кожної дитини, та погладьте її по голівці зі словами: «Бог знає Тарасика і дуже любить!».Покажіть разом з дітьми, як сильно кожного любить Господь Бог, обіймаючи себе обома руками.

Запитайте дітей:

  1. Хто любить Бога? Нехай діти покажуть, як сильно люблять Бога (обома руками обіймають себе)
  2. Яке ім'я у Бога? (Ісус)

Пісня «Кого Господь Любить?» (використовуючи жести)

Кого Господь Любить?

Мене, мене! / 3р.

А хто любить Бога?

Я, я! / 3р.

(Покажіть Біблію)

У Біблії написано, що Ісус знає кожного по імені і дуже любить: « …любить тебе Господь, Бог твій» (Повт.23:6б). «Я то Господь, Який кличе тебе за йменням твоїм» (Iс.45:3).

Пісня з рухами «Ім'ям твоїм кличе Ісус»

Ім'ям твоїм кличе Ісус

Клич Мій почуй, радо прийди!

ІСТИНА (ВИВЧЕННЯ БІБЛІЙНОЇ ІСТОРІЇ)

Час: 10 хвилин

1 Самуїлова 3:1-11 «Покликання Самуїла»

(Якщо у класі багато дітей і важко зорганізувати малечу, спробуйте розповісти біблійну історію під час перекуски, коли діти зібрані разом та втихомирені)

Необхідні матеріали:

  • Біблія;
  • лялька Самуїл.

Коротко передайте зміст історії про покликання Самуїла за допомогою ляльки, яку назвемо “Самуїл”, покажіть дітям Біблію, знайомимо дітей з лялькою Самуїл.

Вчитель: Познайомтеся — це Самуїл (показуємо ляльку).

про Самуїла написано в Біблії (показуємо Біблію). Самуїл дуже любив Бога. Покажіть дітки, як сильно Самуїл любить Господа (діти обіймають себе обома руками).Господь Бог знав Самуїла і любив його (гладимо ляльку по голові). Хлопчик Самуїл ввечері чемно пішов спати (кладемо ляльку і просимо діток показати, як дітки чемні сплять — долоньки під щічку і закриваємо оченята). Господь Бог кликав Самуїла по імені три рази і щоразу Самуїл відгукувався і казав: “Ось я!” (показуємо, як лялька підстрибує). Бог знав, як звати хлопчика і кликав його: «Самуїл», Бог також знає моє ім?я і твоє.

ОБГОВОРЕННЯ

Час: 10 хвилин

Хто знає моє ім?я? (Бог — діти вказують пальчиком вгору)
Чиє ім?я знає Бог? (моє - діти вказують на себе)
Де написано про хлопчика Самуїла? (діти вказують на Біблію)
Хто любив хлопчика Самуїла? (Бог — діти вказують пальчиком)
Кого любив Самуїл? (Бога — діти вказують пальчиком вгору)
Хто знав ім?я хлопчика? (Бог — діти вказують пальчиком вгору)
Хто знає наші імена? (Бог — діти вказують пальчиком вгору)
Бог кличе по імені кожного. Коли почуєте своє ім'я, підстрибніть з вигуком: «Ось я!» (вчитель називає кожну дитину по імені)

ВІДГУК

Час: 5 хвилин

Жестами показуємо:

Бог – вказівний палець до гори

любить – праву руку кладемо на серце

мене – вказуємо на себе

і тебе – вказуємо на ближнього

За другим разом діти зі словом: «тебе» - гладять по голівці один одного

Пісня «Бог любить діток, Алілуя» (з рухами)

Бог любить діток, Алілуя – 4 р.

Молитва

Сьогодні у нас було весело і цікаво, так? Ми познайомилися з такими гарними дітками, так? А лялька Самуїл вам сподобалася? Давайте подякуємо Богу за нашу зустріч. Складемо ручки до молитви, щоб нам не заважали і скажемо: «Дякуємо Тобі, Боже, Амінь!»

Пісня: «Дякуємо»

Дякуємо — 6 р. (складаємо руки навхрест на грудях з легким нахилом голови)

До побачення! (робимо долонькою па-па!)

Ми ще не прощаємося, бо у нас попереду сюрприз - цікава саморобка!

Творчість

1 варіант

«Фото-рамка»

Необхідні матеріали:

  • фотографії дітей, заготовки для фото-рамок (на початку уроку під час знайомства сфотографувати дітей (Polaroid));
  • заготовки для фото-рамок (розріжте на смужки старі відкритки, або обгортковий папір);
  • нитка, або шнурочок (петелька для рамки);

Проведення

Допоможіть дітям приклеїти смужки на краї аркушу з усіх боків

посередині приклейте петельку. На аркуш вклейте фото дитини.

2 варіант

Автопортрет «Ось я!»

Допоможіть дітям розмалювати свій портрет та написати ім'я (див. зразок).

Необхідні матеріали:

  • аркуші для малювання (кожній дитині);
  • кольорові олівці;
  • аркуші (для кожної дитини).

Проведення

Скориставшись зразком, разом з дітьми намалюйте обличчя, за допомогою їх лодоні (див. зображення 1)

Звернення до батьків

У Біблії написано, що Ісус знає кожного по імені і дуже любить: «…любить тебе Господь, Бог твій» (Повт.23:6б). «Я то Господь, Який кличе тебе за йменням твоїм» (Iс.45:3).

Будь ласка нагадуйте про це щоденно своїй дитині. У молитві дякуйте разом з дитиною зате, що Бог любить нас.

Разом з дітьми покажіть жестами:

Бог – вказівний палець до гори

любить – праву руку кладемо на серце

мене – вказуємо на себе

і тебе – вказуємо на ближнього

Хай мир Божий буде з вами!

Додаток:

Молитва-пісня перед їжею

Благослови, Боже, з високого неба

Гей, щоби на цім столі не забракло хліба — 2р.

Не забракло хліба, не забракло солі

Гей, ані в нашім серці Божої любові!

Амінь!

Зображення 1.

Як намалювати обличчя:

  • Покладіть долоню на аркуш.
  • Обведіть контур руки простим олівцем не обводячи детально контури пальців.
  • Згідно зразка зазначте крапки та відведіть руку.
  • За допомогою крапок намалюйте очі, ніс та рот.
  • Домалюйте вуха та волосся.

Автопортрет готовий!