Banner 3
Корзина пуста

Служение поколениям - Біблійний урок "Божі слуги"

Біблійний урок "Божі слуги"

(урок для дітей 6-8 років)

Біблійна історія: Ворони годують Іллю (1 Цар.17 :1- 6) (рос. Біблія 3 Цар.17 :1- 6)

 

Пам’ятний вірш: «Поклади ти на Господа турботи твої, і тебе Він підтримає. Ніколи не дасть захитатися праведному» (Пс.54:23)

Біблійна істина: У Бога багато слуг, щоб допомагати нам.

Мета:

  • донести, що Бог піклується про нас;
  • показати, що у Бога багато різних слуг, щоб нам допомогти;
  • спонукати звертатися до Бога і довіряти Йому свої потреби.

Хід уроку:

Відносини

Час: 2-5 хвилин

Привітайте дітей, підготуйте діяльність для встановлення більш тісних стосунків між вчителем та дітьми у класі.

Молитва

Час: 2 хвилини

Почніть урок з молитви. Подякуйте Богу за дітей, які сьогодні прийшли на урок, за те що Він оберігає нас, та допомагає нам в будь-якій ситуації.

Досвід

Час: 5-10 хв.

Запропонуйте дітям стати в коло. Коло має бути тісним, щоб діти діставали один одного. Нехай діти прикриють очі, витягнуть руки вперед і по команді вчителя, навпомацки вхоплять будь-які дві руки когось з групи. Розплющивши очі, вони повинні розплутатися, не відпускаючи рук.

Зробити це буде непросто, їм знадобиться допомога вчителя, після декількох невдалих спроб самостійно розплутатися.

Якщо група велика і дітей багато, розділіть їх на дві команди. Перемагає та команда, яка розплутається першою.

Обговоріть:

  1. Чи важко вам було розплутатись самостійно, не відпускаючи рук?
  2. На якому етапі вам вдалося впоратися з завданням?
  3. Як змінилася ситуація, після допомоги вчителя?
  4. Допомога, це добре чи погано? Коли допомога є добро?

В нашому житті бувають подібні складні ситуації коли здається, все просто, а вирішити проблему самому нелегко... А часто ми навіть і не в змозі самі вийти з ситуації, що склалася (як у грі, коли ви не могли розплутатися, відчували складнощі, тощо). Сьогодні ми дізнаємося про одну людину, яка теж опинилась складній ситуації і їй потрібна була допомога.

Істина (вивчення біблійної історії)

( Для представлення біблійної історії використовуйте фланелеграф або ілюстрації з допоміжної літератури).

Дуже давно в Ізраїлі царював цар Ахав . Це був нехороша людина. Він робив зло в очах Господа, побудував багато жертовників ідолу Ваалу і ввів єврейський народ в ідолопоклонство. Його дружина Єзавель вбила майже всіх Божих пророків.

Але Бог зберіг деяких Своїх людей. Одним з них був пророк Ілля . Він бачив, які гріхи робив цар, і його серце наповнювалось сумом.

Одного разу Ілля прийшов до царя Ахава і сказав:

(Прочитаємо з Біблії 1 Цар.17 : 1 , слова Іллі)

«... Живий Господь Бог Ізраїлів , що перед лицем Його я стою! В ці роки не буде ні роси, ні дощу, хіба тільки за моїм словом».

Як сказав Господь , так і сталося. А немає роси, немає дощу - ні врожаю, ні пасовищ для худоби; це - голод. Земля тужила від спеки, трава і вся рослинність стали засихати. По всій країні настав сильний голод.

Пророк Ілля опинився в складній ситуації: голод в країні, безбожний цар, зла цариця, яка бажає смерті пророка... Як бути? Що робити? Куди йти? Як вижити? Але Бог подбав про Своє пророка.

Господь сказав пророку Іллі: (прочитаємо з Біблії вірш 1 Цар.17 : 3 )

«...Іди звідси, й обернешся собі на схід, і сховаєшся при потоці Керіті, що навпроти Йордану».

Ілля пішов туди, куди направив його Господь, він оселився у невеликого струмка біля Йордану. І тут стали відбуватися неймовірні речі - у Іллі з'явилася їжа. І не просто якась трава або коріння рослин. У країні голод , а у Божої людини рясний стіл! Де ж він брав їжу?

(Прочитаємо 1 Цар.17:6)

«І ворони приносили йому хліба та м'яса вранці, і хліба та м'яса ввечері, а з потоку він пив».

Погляньте, яка дивовижна Божа турбота! Бог послав воронів, щоб вони служили Господеві та пророку. Щоранку і щовечора птахи приносили їжу для Іллі.

Так Бог зберіг життя Іллі та подбав про його добробут і здоров'я. У Бога багато слуг. Якщо Бог скаже, то навіть птахи будуть приносити їжу!

Бог не залишає Своїх дітей без допомоги і підтримки.

Обговорення

Час: 10-15 хв.

Заздалегідь підготуйте 5 воронів з картону та аркуші паперу з номерами від 1 до 10 (номери питань) або відразу на цих аркушах із зворотного боку напишіть питання. Прикріпіть воронів до дошки. Аркуші вставте в дзьоби воронів.

Питання:

  1. Яке покарання за гріхи Бог оголосив Ізраїльському цареві і всьому народові? (кілька років не буде роси та дощу)
  2. У якій складній ситуації опинився Божий пророк Ілля? (голод, загроза життю, гріх царя, ідолопоклонство)
  3. Куди направив Бог Іллю? (до струмка біля Йордану)
  4. Кого послав Бог служити пророку і як це було? (ворони носили хліб і м'ясо кожні ранок і вечір)
  5. З якими труднощами ми стикаємося сьогодні? (відповіді дітей ... )
  6. А як Бог піклується про тебе сьогодні? (годує, одягає, дає здоров'я, .... )
  7. Яких «слуг» використовує Бог в нашому повсякденному житті? (інші люди, батьки, друзі ...)
  8. Як ти думаєш, чи може Бог використати тебе як Свого слугу?

Чого вчить нас Бог через цю історію? (ми можемо довіряти Богу, приносити Йому наші потреби і вірити, що Він може нам допомогти й подбати)

Варіант 2.

Запропонуйте дітям пригадати ситуації зі свого життя, коли вони опинялися у важкій ситуації (у школі, вдома, тощо), що вони робили і як Бог їм допоміг. За однією ситуації від команди.

Відгук

Час: 10 хв.

Варіант 1.

Гра «Що ти можеш?»

Заздалегідь на невеликих аркушах напишіть варіанти відповідей. Складіть все у маленьку коробочку. Зачитайте дітям запитання, відповідь на яке вони витягуватимуть з коробочки. Кожне питання - відповідь обговоріть з дітьми, чи співпала відповідь з питанням, та як вони будуть застосовувати це у своєму житті.

Питання:

  1. Що я можу, коли захворіла мама? ( Я можу молитися Господу про її одужання )
  2. Що я можу, якщо завтра в школі контрольна? (я можу все добре повторювати і просити, щоб Господь дав мені гарну пам'ять і старанність)
  3. Що я можу, коли мені потрібно залишитися з маленькою сестричкою або братиком вдома одному? (Я можу бути уважним і просити Господа допомогти мені)
  4. Що я можу, якщо друг образив мене? (я можу просити Господа допомогти мені пробачити його , а йому - дати мудрості)
  5. Що я можу, коли мій друг потрапив в лікарню? (я можу молитися про його здоров'я, відвідувати його і служити йому)

Запропонуйте дітям в молитві віддати Господу те, що їх хвилює, тривожить (будь-які потреби, проблеми, хвилювання). Заохочуйте дітей бути відкритими і брати участь у потребах один одного.

Вивчення пам’ятного вірша

З кольорового паперу зробіть 5 деталей, що мають подобу «хліба» і «м'яса». На деталях напишіть Пам’ятний вірш уроку по фразах, включаючи посилання. Прикріпіть воронів (яких ви використовували у обговоренні) до дошки; на столі розкладіть деталі з фразами вірша. Нехай діти складуть вірш, прикріплюючи до дзьобам птахів деталі у відповідному порядку.

Слідкуйте за правильністю виконання завдання.

Коли діти закінчать роботу, всі разом повторіть вірш до повного запам'ятовування. Можна повторювати по-різному, наприклад, проговорюють вірш ті діти, в іменах яких є літери слова «ворони» або «турбота», або «слуги».

Підсумок уроку

Бог постійно турбується про нас, допомагає нам навіть тоді, коли ми не бачимо виходу. Ми повинні довіряти все Господу, и віддавати Йому все наші потреби.

Запропонуйте дітям в молитві віддати Господу те, що їх хвилює, тривожить (будь-які потреби, проблеми, хвилювання). Заохочуйте дітей бути відкритими і брати участь у потребах один одного.

Творчість

Виготовлення вимпела

Необхідні матеріали:

  • мішковина або полотно 12*15см - все для кожного учня;
  • дріт довжиною 13см;
  • шнурок або білизняний мотузок 15 -17см;
  • надрукованим пам’ятний вірш;
  • ножиці, клей, фломастери.
  • нитки, голки.

Хід роботи:

  • Верхню частину полотна загніть на 1,5 -2 см та прошийте його (для протягування дроту).
  • Протягніть дріт.
  • До виступаючих кінців дроту прив'яжіть шнурок.
  • Наклейте надрукований пам’ятний вірш на полотно (або напишіть вірш на листочку і приклейте). Слідкуйте, щоб клею не було занадто багато, щоб не «поплив» текст або просочився клей на зворотну сторону вимпела.
  • Прикрасьте вимпел дрібними малюнками воронів з їжею в дзьобах.

Цю саморобку діти можуть подарувати кому-небудь і розповісти про Божу турботі і дивовижних слугах у Нього на службі.